مجموعه کتاب های داستان های فرانکلین

داستان های  فرانکلین

یکی از مجموعه کتاب‌های معروف که به ۳۸ زبان دنیا ترجمه شده و برای رده سنی ۳ تا ۷ سال که در سراسر دنیا شناخته شده است، داستانهای فرانکلین است.

پالت بورژوا، نویسنده‌ی مجموعه فرانکلین ، ایده‌هایش را از خاطرات کودکی‌اش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می‌داده ـ الهام گرفته است.

این داستان‌ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه‌ی برخورد مناسب با نگرانی‌ها و مسائل کودک کمک می‌کند. فرانکلین داستان یه لاک پشت کوچکی است که در هر کتاب با یک مشکل و مساله ای که هر کودک زیر ۷ سال با آنها درگیر هستند، مواجه میشود. در انتهای داستان فرانکلین به یک راه حل میرسد.

خانواده فرانکلین نقش کمکی برای او دارند اما مستقیم به او نمیگویند که چه باید بکند و این فرانکلین هست که با حمایت والدین و دوستانش، به یک راه حل منطقی دست می یابد فرانکلین برای اغلب موقعیت‌هایی که یک بچه‌ی پیش‌دبستانی/دبستانی ممکن است درگیر آن بشود، کتاب و داستانی دارد.

“ترس از تاریکی”، “رفتن برای بار اول به مدرسه”، “دروغ گفتن”، “گم شدن”، “نامرتب بودن” و … به این ترتیب این لاک‌پشت کوچک می‌تواند برای خواننده کوچک خود همذاتی بشود که با اغلب دردسرهای “بچه بودن” در فضای نقاشی‌هایی خوش آب و رنگ مواجه می‌شود

و در نهایت هم با روش‌ها و راه‌حل‌هایی (که خب، اغلب نسخه‌هایی هستند که پدر و مادرها برای بچه‌ها می‌پیچند!) این موقعیت‌ها را پشت سر می‌گذارد. پدر و مادر “هوشمند” احتمالا

داستان های  فرانکلین

می‌توانند کتاب‌های مختلف فرانکلین را در موقعیت‌های مناسب برای بچه‌ها بخوانند و پیامی را که می‌خواهند به فرزندشان برسانند بطور غیرمستقیم و از طریق فرانکلین به او اعلام کنند (به شرط آنکه با راه‌حل‌های پیشنهادی فرانکلین و نویسنده‌اش موافق باشند.)

پشتیبانی کودک پدیا
ارسال از طریق واتس آپ
سبد خرید خروج